Vi bokser lidt at få valideret et response fra NemLog-in (https://test-nemlog-in.dk/login.aspx) helt uden fejl.
I OIOSAMLAssertionValidator checkes at SubjectConfirmation.Recipient og AssertionConsumerService.Location er ens - det er bare ikke tilfældet i vores test mod NemLog-in. Det virker mere som om der returneres entityID som Recipient.
Nogen som kan hjælpe ?
Ptf
/Aage
Hej Aage
Jeg er ikke selv involveret i den næste release af Nem Log-In (KFOBS), men har kollegaer som er i rummet ved siden af. Kan du sende mig et eksempel til brian@digst.dk, som vil jeg bringe det videre til dem.
Med venlig hilsenBrian Nielsen
Hejsa,
Falsk alarm - vi fundet fejlen et andet sted. De 2 attributværdier er nu ens og vi har fået et valideret response :-) uden fejl...
Men tak for hjælpen
Aage
En ny fil vil overskrive en eksisterende fil, hvis begge filer har samme navn og samme ekstension.
Latest version of the OIOSAML specification.
View resource
The latest release of OIOSAML.JAVA
The latest release ofOIOSAML.NET
Validér dine OIOSAML Metadata Validator inden du sender dem til Nem Log-In.
Anvendere af twitter kan nu følge med i hvad der sker i Brugerstyringsnetværket - herunder OIOSAML-gruppen - ved at følge brugeren @digiiam på twitter.Der kommer tweets om oprettelse af nyheder, ressourcer, debat, nye medlemmer i de grupper, som er med i netværket. /Søren P