Hejsa.
Hos Mariagerfjord Kommune er vi i øjeblikket ved at opdatere vores artikel importering til at benytte den nyeste version der er udgivet.
I forbindelse med dette undres vi lidt over stukturen i "sites".Da vi sigter efter at automatisere denne process, og tilbyde vores borgere alle artikler fra borger.dk direkte på vores hjemmeside er det naturligt at vi vil hente hele "site" træet ind på vores hjemmeside, og de dertilhørende artikler/selvbetjeningsløsninger.
Når vi kigger på de forskellige "sites" der findes i trået - specielt de sites der ligger med "siteParent" = 1, altså under "Emner" undres vi kraftigt over "sites" som feks:
Aarhus lokalindholdstest ID:239Test 2 ID:240Test 7. maj ID:4Testområde BG3 ID:1Artikeltests ID:2TST ID:242OPIS tests ID:193
Hvordan kan vi, automatiseret, bestemme om et "site"/område er et test område (så vi kan undlade at inkludere det på vores hjemmeside)?
I henhold til "site" objektet har et site følgende members:- parentID- parentIDSpecified- siteID- siteIDSpecified- siteName- siteTitle
Ud fra hvilke af disse kan jeg se om det er et "site"/område jeg skal være ligeglad med, nu når alle de listede "sites"/områder ligger under "emner" (som jo indeholder de "rigtige" sites vi skal bruge for at importere artiklerne)?
Med venlig hilsen Kasper
Hej Kasper
Tak for meldingen. Det er en fejl som jeg har beskrevet her:
http://digitaliser.dk/resource/2330969
Med venlig hilsenBrian Nielsen, DIGST
En ny fil vil overskrive en eksisterende fil, hvis begge filer har samme navn og samme ekstension.
Integrationsvejledningen til Artikelimporten i Borgerguide version 3 (BG3)