Spring til login

Digitaliser.dk

Sektioner

Aktuel side

Gruppens profilbillede

OIOSAML

289 medlemmer | Medlemsskab via fri tilmelding (Bliv medlem - kræver login )
Profilens billede

Er der behov for opdateringer til OIOSAML-profilen?

Søren Peter Nielsen - 04.01.2010

Godt Nytår! 

Jeg vil gerne sikre at OIOSAML 2.0 profilen er opdateret således at den kan virke som bilag i eventuelle udbud senere i 2010. Nuværende udgave af profilen findes her http://digitaliser.dk/resource/284888 

Hvis I mener der er behov for opdateringer til OIOSAML-profilen bedes I svare på dette indlæg senest 22. januar 2010. 

Sammen med evt. ønskede opdateringer bedes I gøre beskrive hvilke behov der ligger til grund for ønsket samt hvad konsekvense vil være hvis opdateringen IKKE gennemføres. 

Det er mit mål at minimere ændringerne til OIOSAML-profilen i højst mulig grad så et er vigtigt at vide hvilke ændringer der er "Need to have" og hvilke der er  "Nice to have".

/Søren P

Kommentarer (1)

Profilens billede 1
Søren Peter Nielsen - 04.03.2010

Parallelt med min forespørgsel her henvendte jeg mig også direkte til en række interessenter om ønsker til opdateringer til OIOSAML-profilen.

Til orientering er her listen over forslag med angivelse af hvilke der bliver en del af OIOSAML-opdateringen eller beskrives i en separat profil.

Listen er vedhæftet i CSV-format.

/Søren P

Vedhæftede filer

Tilføj fil(er)

En ny fil vil overskrive en eksisterende fil, hvis begge filer har samme navn og samme ekstension.

Latest version of the OIOSAML specification.

View resource

The latest release of OIOSAML.JAVA

Se ressourcen

The latest release of OIOSAML.NET

Se ressourcen

Validér dine OIOSAML Metadata Validator inden du sender dem til Nem Log-In.  

Anvendere af twitter kan nu følge med i hvad der sker i Brugerstyringsnetværket - herunder OIOSAML-gruppen - ved at følge brugeren @digiiam på twitter.
Der kommer tweets om oprettelse af nyheder, ressourcer, debat, nye medlemmer i de grupper, som er med i netværket.

/Søren P

Se nyheden Følg OIOSAML på twitter
Luk

Fjern fremhævning

Digitaliseringsstyrelsen