Spring til login

Digitaliser.dk

Sektioner

Aktuel side

Gruppens profilbillede

OIOSAML

289 medlemmer | Medlemsskab via fri tilmelding (Bliv medlem - kræver login )
Profilens billede

Integrasjon med Windows Identity Foundation WIF?

Steinar Herland - 07.04.2010

Hei,

Jeg er CTO i gecko.no.  Vi lager sak-arkivsystemet ePhorte som bl. annet brukes av universitetene i norge. I norge brukes IdP'en feide.no for å autentisere brukere, og vi har brukt oiosaml.net for å støtte pålogging fra feide.

ePhorte støtter også pålogging fra STS'er og bruker WIF til dette. Dersom OIOSAML var integrert med en STS som f.eks startersts.codeplex.com (som kom i v1 for ikke så lenge siden) så hadde vi kun trengt å støtte WIF...

Er det planer om å integrere OIOSAML med WIF eller startersts.codeplex.com?

Mvh Steinar Herland

Sæt/fjern bogmærke
+1

Kommentarer (1)

Profilens billede 1
Søren Peter Nielsen - 08.04.2010

Hej Steinar,

Vi har OIOIDWS referenceimplementeringer, som understøtter pålogning fra en STS. 

Jeg ved ikke om det kunne understøtte dine behov, men er interesseret i at høre nærmere - Jeg vil kontakte dig direkte.

/Søren P

Tilføj fil(er)

En ny fil vil overskrive en eksisterende fil, hvis begge filer har samme navn og samme ekstension.

Latest version of the OIOSAML specification.

View resource

The latest release of OIOSAML.JAVA

Se ressourcen

The latest release of OIOSAML.NET

Se ressourcen

Validér dine OIOSAML Metadata Validator inden du sender dem til Nem Log-In.  

Anvendere af twitter kan nu følge med i hvad der sker i Brugerstyringsnetværket - herunder OIOSAML-gruppen - ved at følge brugeren @digiiam på twitter.
Der kommer tweets om oprettelse af nyheder, ressourcer, debat, nye medlemmer i de grupper, som er med i netværket.

/Søren P

Se nyheden Følg OIOSAML på twitter
Luk

Fjern fremhævning

Digitaliseringsstyrelsen