FAQ om læse- og skriveadgang

19-11-2024

På denne side finder du en FAQ om læse- og skriveadgang som er målrettet medarbejdere hos myndigheder og borgerservice, som har behov for viden om funktionaliteten læse- og skriveadgang i Digital Post (lancering den 6. november 2024).

Spørgsmål og svar i FAQ’en er baseret på et webinar om læse- og skriveadgang for myndigheder og borgerservicemedarbejdere, som Digitaliseringsstyrelsen afholdt den 2. oktober 2024.

FAQ’en er tænkt som et opslagsværk, hvor læseren ved hjælp af indholdsfortegnelsen nemt kan skabe sig et overblik og finde det tema, der er relevant i den konkrete situation.

FAQ’en er et dynamisk dokument, som Digitaliseringsstyrelsen fortsat vil opdatere med nye spørgsmål og svar efterhånden, som der opstår behov for det.

For at sikre, at FAQ’en giver mest mulig værdi, tager Digitaliseringsstyrelsen gerne imod input og kommentarer. Disse kan sendes til digitalpost@digst.dk.

FAQ - læse- og skriveadgang