Loading…

Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Der kommer til at ske mærkbare ændringer i borgernes kommunikation med det offentlige. Frem mod 2015 forventes det, at 80 pct. af alle breve til borgerne, der kan afsendes digitalt fra de offentlige myndigheder også bliver det. Tilsvarende forventes det, at de offentlige myndigheder i 2015 modtager op mod 80 pct. af alle ansøgninger og anmeldelser fra borgerne digitalt.

Vis mere
Gruppens profilbillede

3 medlemmer

Vis liste

Tilmelding via invitationiDu skal inviteres for at blive medlem af denne gruppe.

Favorit iKun medlemmer kan markere grupper som favorit.

BidragiLog ind for at bidrage.

Seneste aktivitet i Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen Andre fokusområder

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.6 - Borgerne kan betjene sig selv på m…

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.5 - Velfungerende selvbetjeningsløsnin…

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.4 - Borger.dk er indgangen til digital…

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.c - Afprøvning af fælles telefonsupp…

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.b - Hjælp til digital selvbetjening …

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.a - Borgerne skal kende og være tryg…

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Michelle Bea Lund oprettede ressourcen 1.2 - Alle borgere betjener sig selv på …

Gruppens profilbillede

15.12.2011 Ressource - Effektiv digital kommunikation med borgerne : Fokusområde 1

Michelle Bea Lund oprettede ressourcen 1.1 - Digital post til alle borgere i 20…