Der kommer til at ske mærkbare ændringer i borgernes kommunikation med det offentlige. Frem mod 2015 forventes det, at 80 pct. af alle breve til borgerne, der kan afsendes digitalt fra de offentlige myndigheder også bliver det. Tilsvarende forventes det, at de offentlige myndigheder i 2015 modtager op mod 80 pct. af alle ansøgninger og anmeldelser fra borgerne digitalt.
3 medlemmer
Tilmelding via invitationiDu skal inviteres for at blive medlem af denne gruppe.
Favorit iKun medlemmer kan markere grupper som favorit.
BidragiLog ind for at bidrage.
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen Andre fokusområder
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.6 - Borgerne kan betjene sig selv på m…
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.5 - Velfungerende selvbetjeningsløsnin…
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.4 - Borger.dk er indgangen til digital…
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.c - Afprøvning af fælles telefonsupp…
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.b - Hjælp til digital selvbetjening …
Jakob Baadsgaard Jepsen oprettede ressourcen 1.3.a - Borgerne skal kende og være tryg…
Michelle Bea Lund oprettede ressourcen 1.2 - Alle borgere betjener sig selv på …
Michelle Bea Lund oprettede ressourcen 1.1 - Digital post til alle borgere i 20…