Loading…

Det kommercielle medielandskab fem år frem: Paradigmeskift på vej?

I 2012 blev der på det danske annoncemarked omsat for 4,5 milliarder kroner. Landets mediebureauer, hvoraf flere er store, multinationale spillere, tegner sig for den største del af indkøbene.

Men et paradigmeskift er måske i gang. Google og Facebook tilbyder fx self service-værktøjer, der sætter alle i stand til at nå 70-80% af den danske befolkning.

Hvad agter mediebureauerne at gøre for at tilpasse sig den øgede konkurrence? Hvor er markedet på vej hen?

Sådanne spørgsmål er Mediebevægelsen interesseret i at hjælpe med at få besvaret i samarbejde med skarpe studerende inden for biz, tech el. comm.

Udkast til projektopslag kan findes her: Hvor er medieburauerne om fem år?

Vis mere
Gruppens profilbillede

1 medlem

Vis liste

Tilmelding via invitationiDu skal inviteres for at blive medlem af denne gruppe.

Favorit iKun medlemmer kan markere grupper som favorit.

BidragiLog ind for at bidrage.

Seneste aktivitet i Det kommercielle medielandskab fem år frem: Paradigmeskift på vej?

Gruppen har ingen aktivitet endnu.