Del 2 - Grupper

6.1. Opret gruppe

En gruppe er et sæt af modtagere, der er relateret til hinanden. Hvis din virksomhed eller myndighed har flere modtagere, kan du gruppere dem.

For at oprette en gruppe skal du først vælge ’Se alle grupper’.

  • Klik på ’Se alle grupper’
Skærmkopi: Se alle grupper

Klik herefter på ’Ny gruppe’

Skærmkopi: Rediger gruppen

Du skal nu vælge, hvad der skal karakterisere gruppen:

  1. Indtast navn
  2. Indtast beskrivelse
  3. Vælg ”Del af gruppen”
  4. Afslut med ‘Gem’
Skærmkopi: Gem redigeret gruppe

6.2. Rediger gruppe

Når du har oprettet en eller flere grupper, har du mulighed for at administrere disse. For at administrere grupperne skal du vælge ’Se alle grupper’.

  • Klik på ’Se alle grupper’

Du får nu en oversigt over alle grupperne. Klik på ’Rediger’ ud for den enkelte gruppe for at få mulighed for at redigere denne.

  • Klik på ’Rediger’
Skærmkopi: Rediger gruppen

Når du har foretaget ændringer, skal disse gemmes.

  • Klik på ’Gem’
Skærmkopi: Gem redigeret gruppe