LØST: Private udbetalere og Private Betalingsformidlere modtager ikke retursvar fra NemKonto-systemet

Publiceret 20-03-2025
NemKonto Driftsopdatering

Oprettet: 16:23 - 20.03.2025
LØST: 16:35 - 20.03.2025

Hvad er problemet?

Der opleves problemer med at Private Betalingsformidlere og Private Udbetalere ikke kan foretage opslag i NemKonto-systemet.

Når en Privat Udbetaler laver et opslag på en borger eller virksomheds NemKonto i systemet, bliver der ikke sendt nogen kontooplysninger retur. 

Det betyder, at løsningen for de Private Betalingsformidlere og de Private Udbetalere ikke er tilgængelig. 

Hvem er berørt?

Private Betalingsformidlere og deres kunder (Private Udbetalere)

Hvad gøres for at løse problemet?

Vores leverandør arbejder på at udbedre fejlen. 

Med venlig hilsen
NemKonto