Siden indeholder driftsinformation om NemLog-in og er primært henvendt til offentlige og private tjenesteudbydere samt it-leverandører, som leverer digitale selvbetjeningsløsninger. Formålet er, at informere om hændelser, der påvirker driften af NemLog-in.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag automatisk driftsbeskeder i din mail.
Her finder du systemnyt fra NemLog-in
NemLog-in overvåges i døgndrift af vores leverandør.
Har du brug for support til systemet, bedes du kontakte NemLog-in forvaltningen i Digitaliseringsstyrelsen på nemlogin@digst.dk
Henvendelse skal venligst ske via e-mail og behandles i tidsrummet: mandag-fredag kl. 09.00-16.00
Modtag nyheder og driftsinformation fra it-løsningerne i din indbakke.
Nyhedsbreve
Denne hjemmeside benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du ''Accepter alle'', giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies