Loading…
Tilbage

Dybe links virker ikke


12-04-2016 16:42:15

Efter gårddagens release er den rettelse vedrørende dybe links, der blev lavet før påske, desværre røget ud. e-Boks vurderer at fejlen vil blive rettet i morgen aften.

Fejlen er, at der intet sker, når der trykkes send. Der kan dog sendes meddelelser, hvis de oprettes under "Send ny Post".

Vh. Sara Rybøl

Digst

Profilbillede

Status onsdag den 20.4.

Steen Ejler Olsen

Hej

Er der nogen der har en aktuel status på denne?

Såvidt vi kan konstere er der fortsat problemer med de Dybe links. Brugerne får Cookie fejl.

Der er intet under Driftinfo på E-boks - og deres support er jo lidt svær at få kontakt til.

Vh Steen E. Olsen, Tårnby

ændret af Steen Ejler Olsen (20.04.2016)

Opdateret 20.4., klokken 13:15

E-boks support har svaret mig:

Vi er opmærksomme på, at der for tiden er problemer med de dybe links, som Administrationsportalen opretter.

Vores interne sagsnummer er: 4041.

Jeg har noteret denne sag, så jeg vender tilbage til dig så snart jeg ved nærmere om en løsning.

Vi beklager de gener det må medføre.

Med venlig hilsen
e-Boks A/S teknisk support 

Vi har fået henvendelse fra borgere og bliver rykket for status på dette, da vi i den grad benytter os af dybe links...

Der var desværre ikke muligt for e-Boks at rette fejlen natten til i dag. Vi har nu fået en ny lovning på at fejlen bliver rettet i aften.

Vh. Sara Rybøl

Digitaliseringsstyrelsen

Jeg synes ikke der er seriøsitet nok omkring stabilitet ved dybe links. Der var den lange periode omkring påsken og nu her igen. For os i Region Midtjylland betyder det, at alle patienter der vil svare vi link til e-boks postkasse i vores indkaldelser, får fejlen. Det generer dem, og det generer vores medarbejdere der måske ringes op og skal bruge tid. 

Man bør frygte enhver realese fra e-boks fordi de ikke tester grundigt nok hele vejen rundt. 

Hej

Jeg er meget enig med Rune.

Det her er jo også forretningskritisk for de mange kommuner, der har udskiftet e-mail-adresser på hjemmesiden med dybe links til DP.

Mvh

Jesper Overgaard, Hedensted Kommune

Jeg er meget enige med de øvrige.

Vi har netop i Odense Kommune arbejdet en del med at udskifte mailadresser med dybe links til Digital Post på odense.dk. Så det er særdeles forretningskritisk, når de dybe links ikke virker.

Vh Birgitte

Jeg kan kun bakke op om de øvrige indlæg. I Favrskov har vi lagt bannere ind på de forskellige områder på hjemmesiden, hvor vi opfordre borgerne til at skrive sikkert til fagområderne. Specielt på de områder, hvor det handler om personlige oplysninger.

Der er for meget ustabilitet omkring driften af digital post. Det er hele den offentlige sektors kommunikationskanal til borgere og virksomheder. Det SKAL bare virke. Og hvis noget kikser, så skal ALT sættes ind på at løse det, så hurtigt som overhovedet muligt.

Pia, Favrskov