Loading…
Tilbage
×

Info

Der findes en nyere version af resourcen her

Brugermanual til NemLog-in Administration


Denne manual beskriver brugen af administrationsmodulet til NemLog-in, der findes på https://administration.nemlog-in.dk.

Den henvender sig til de it-systemudbydere (myndigheder) og it-leverandører, som skal udføre opgaver i forhold til tilslutning samt administration af it-systemer i NemLog-in.

Profilbillede

Ny version af Brugermanual

Jeppe Lundfald

Brugermanual opdateret så den i version 1.2 også dækker Security Token Service (STS)

Profilbillede

Ny version af Brugermanualen til NemLog-in Administration

Jeppe Lundfald

Version 1.1 af Brugermanualen til NemLog-in Administration’s portal er nu tilgængelig. Der er blandt andet tilføjet arbejdsgange i forbindelse med oprettelse og administration af nye it-systemtilslutninger, der skal benytte en eller flere NemLog-in komponenter.

-        4.1         Tilslut nyt WebSSO it-system uden privilegier

-        4.2         Tilslut nyt it-system til signeringstjenesten

-        4.3         Tilslut nyt WebSSO it-system der indeholder privilegier

-        4.4         Tilslut nyt WebSSO it-system der indeholder fuldmagtsprivilegier rettet mod borgere

-        4.5         Opdater eksisterende WebSSO tilslutning (herunder certifikatudskiftning)

 

Venlig hilsen,

NemLog-in support