Vejledninger til MitID

Alt efter om du er borger, virksomhed, tjenesteudbyder eller Broker, vil vejledninger og support findes forskellige steder. 

Borger
Vejledningerne til hvordan man får og bruger MitID findes på MitID.dk og kan tilgås her: MitID vejledninger.

Har du brug for support af dit MitID, så skal du kontakte MitID supporten. Du kan kontakte MitID supporten alle ugens dage telefonisk eller ved brug af mailformular.

Du kan finde svar på oftest stillede spørgsmål, vejledninger, kontaktoplysninger og åbningstider på vores hjemmeside her: MitID support.

Virksomhed
Repræsenterer du en virksomhed og har brug for support til dit MitID i erhvervsmæssige sammenhænge, så skal kontakte MitID Erhvervssupporten.
Du kan finde vejledninger, svar på oftest stillede spørgsmål og kontaktoplysninger til supporten her: MitID Erhverv support.

Tjenesteudbyder
Er du MitID tjenesteudbyder og har brug for support vedrørende opsætning, testmiljø mv., skal du tage kontakt til din Broker. I MitID er der indført et Brokerlag som står for al supportering af deres kunder i form af tjenesteudbyderne. Det er ikke noget vi i Digitaliseringsstyrelsen yder support til. Hvis du gerne vil anvende MitID på din løsning og blive tjenesteudbyder, skal du tage kontakt til de forskellige Brokere på markedet.

Du kan læse mere om de forskellige Brokere her: Læs mere om de forskellige Brokere.

Broker
Er du Broker og har brug for support, kan du kontakte MitID Broker supporten  her: Kontakt MitID Broker support.
Vil du gerne være MitID Broker, kan du læse mere om det her: Vil du være MitID Broker.

MitID
MitID - normal drift
Senest opdateret19/04/2024 17:00:05
Driftstid24/7/365
Gå til MitID