Vejledninger til MitID

Alt efter om du er borger, virksomhed, tjenesteudbyder eller Broker, vil vejledninger og support findes forskellige steder. 

Borger

Vejledningerne til hvordan man får og bruger MitID findes på MitID.dk og kan tilgås her:

MitID vejledninger

Har du brug for support af dit MitID, så skal du kontakte MitID supporten. Du kan kontakte MitID supporten alle ugens dage telefonisk eller ved brug af mailformular. Du kan finde svar på oftest stillede spørgsmål, vejledninger, kontaktoplysninger og åbningstider på vores hjemmeside her:

MitID support

Virksomhed

Repræsenterer du en virksomhed og har brug for support til dit MitID i erhvervsmæssige sammenhænge, så skal kontakte MitID Erhvervssupporten.
Du kan finde vejledninger, svar på oftest stillede spørgsmål og kontaktoplysninger til supporten her:

MitID Erhverv support

Tjenesteudbyder

Er du MitID tjenesteudbyder og har brug for support vedrørende opsætning, testmiljø mv., skal du tage kontakt til din Broker. I MitID er der indført et Brokerlag som står for al supportering af deres kunder i form af tjenesteudbyderne. Det er ikke noget vi i Digitaliseringsstyrelsen yder support til. Hvis du gerne vil anvende MitID på din løsning og blive tjenesteudbyder, skal du tage kontakt til de forskellige Brokere på markedet. Du kan læse mere om de forskellige Brokere her:

Læs mere om de forskellige Brokere

Broker

Er du Broker og har brug for support, kan du kontakte MitID Broker supporten  her:

Kontakt MitID Broker support

Vil du gerne være MitID Broker, kan du læse mere om det her:

Vil du være MitID Broker

MitID
MitID: Normal drift
Senest opdateret20/01/2025 00:04:03
Driftstid24/7/365
Gå til MitID
Tilmeld nyhedsmail

Nyhedsmail

Modtag nyheder og driftsinformation fra it-løsningerne i din indbakke.

Tilmeld nyhedsmail

Besøg digitaliseringsstyrelsens hjemmeside

Digitaliseringsstyrelsen

Se seneste nyheder fra Digitaliseringsstyrelsen.

Besøg digst.dk